Calatoriile mele prin imagini

Calatoriile mele prin imagini

miercuri, 28 septembrie 2011

Muntenegru 1 (drumul)

          Imi doream sa repet experienta (chiar daca anul trecut a fost nereusita) cu un munte din exteriorul Romaniei. Facand cateva compromisuri (combinatie munte-mare la solicitarea fetelor) am ales Muntenegru, o tara cu iesire la mare, dar care are totusi altitudinea medie peste 1000 m. Marea la Budva si muntele in Durmitor.


          La dus, am preferat sa fac drumul in doua zile, pentru a sta o seara intr-una din cele mai dragi mie capitale europene, Belgradul.

          Am trecut Dunarea pe la Portile de Fier, apoi am continuat de-a lungul fluviului pana la Veliko Gradiste.







           Cetatea Golubacki Grad pe malul Dunarii:


 




          Belgradul, cu strazile, parcul, cetatea, muzeul militar in aer liber si un apus frumos la confluenta Dunarii cu raul Sava.




 








Niciun comentariu: