Calatoriile mele prin imagini

Calatoriile mele prin imagini

luni, 13 februarie 2012

Doar pana la serviciu

          Asa e. Nu credeam ca o sa scriu despre asta. Insa cu aceasta iarna grea, este deja o aventura un drum care in conditii normale se face in mai putin de o jumatate de ora.
          O calatorie de 45 de minute, seara, prin Targu Jiu, sub cod portocaliu. Foarte multa zapada. Zapada in care mi-ar fi greu si cu parazapezi. De fapt doar ele imi lipsesc, ca in rest, sunt imbracat ca la munte, iarna.
          Si inca ninge. Cu fulgi mari cat o vrabie, cum zice un coleg.












2 comentarii:

MeetTheSun spunea...

Parca m-apuca si ciuda ca n-am prins niciodata cat am locuit la tara asa ninsoare.
Cel mai tare ma amuza masinile acoperite cu totul, mereu ma intreb daca e una sub sau e doar un morman de zapada :D

gabi.rusu spunea...

Am iesit aseara in parcare sa dau zapada de pe langa masina ca mai avea nitel si devenea si ea un alt morman de zapada si m-am imbracat tot de munte :). A fost placut sa remarc solidaritatea vecinilor care au sarit ba cu o lopata, ba cu o maturica in ajutor. Acum vad ca a iesit soarele si tare mi-e groaza de mica Venetie in care se va transforma Bucurestiul pe alocuri. Cel mai neplacut e ghetusul care se formeaza pe trotuare, pe sub zapada moale si pe care iti poate fugi piciorul atat de usor daca nu esti cu ochii-n patru. Abia astept sa ajung in parc sa ma bucur de zapada curata, cat inca mai e...